Att finnas eller inte finnas

2009-06-21 @ 06:44:38
Ser som sagt knappt på TV. Följer lixom inga serier, ser knappt nån filmer, för jag är för rastlös för att hänga med. Dock händer de att jag slänger mej på soffan o kollar 20 min, men knappt mer. Morgon nyheterna skulle de väl isf vara som jag är rätt bra på att följa innan jobb.

Men iaf, igår ikväll såg jag slutet på en film där flickan o pojken såklart fick varann, i slutet. Lättpåverkad som jag är började tårarna falla. Bestämde mej för att ta en dusch kl 12 inatt både för att skölja bort den flottiga krassligheten o för att tårar inte syns i varken regn eller dusch då vattnet sköljer över en. Tänkte på honom. Tänkte nu är de slut. Eller kom på att de varit slut för ett bra tag sen, att jag klarar av de nu, att vara utan o att vi aldrig mer kommer ses.

Har raderat en hel del nummer på folk som kommit o gått. Igår fick jag ett grattis-på-namnsdagen-puss-sms av ett nummer jag inte hade inlagt o som dessutom inte fanns med på varken eniro eller hitta.se. Skickade skamset tillbax ett tack o undrade vem de var ifårn. Han svarade endast med förnamn o de kan ju såklart vara vem som. Kanske vet jag, kan inte vet jag inte. Förlorade ju min mobil i vintras o har även på så sätt inte alla nummerna kvar. Inatt fick jag ett annat meddelande från ett nummer utan namn. Jag menar vissa nummer raderar jag för att kunna gå vidare. För att ni ändå inte finns där då jag behöver er. Självklart är jag glad att ni hör av er vid högtider o liknande. Men annars, var finns ni annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0