bättre vara smart än snygg

2009-06-13 @ 21:31:27
idag skiner solen igår bar jag vinterjacka. yes ni läste rätt. drog på mej vinterjackan i regnet då vi skulle se bror springa ut på trappan snygg i kostym sjungandes studentsången. dock såg jag ingenting under min luva o för alla paraply som var i vägen, hörde gjorde jag knappt heller då de nästintill blåste storm. yes, sämsta tänkbara väder var det igår. saknades bara lite jordbävning oxå sa paps genomvåt rakt igenom regnstället han bar o mena på att sämre kunne de nästintill inte bli. så vi sprang til lokalen efter bror o vän gått ut fr trappan. studentflaken sket vi i att titta på o bror o vän sket i att åka på dem även som många andra. tråkigt men sant. men smart, mkt smart. smart med vinterjacka, mindre smart med tygskor. fult båda delarna till min fina klänning, men så mogen har man ändå blivit nu att man hellre klär sig smart än snyggt. haha.. heja heja!! dock måste jag sorgligt nog meddela att de inte togs nån bilder vid trappan, då de som sagt regna för mkt o man inget annat ville än att komma därifrån. så egntligen, varför skulle man ta bilder på sånt tråk?


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Se där och du skulle vara omogen?! Hallå vakna! :-P

2009-06-14 @ 14:41:52
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0