BlekFet uppdat.

2009-06-30 @ 14:47:14

dax att sola magen, fast jag gillar den (inte alls egentligen men ändå..) bäst innanför kläderna

fast sola får de bli en annan dag. idag har jag endast hunnit ligga ner i 5 min.
varit hos BP o sen på onoff för att kolla datorer. jag måste ju ha en ny till plugget..
köpte ingen, inte idag. paps köpte en kamera, men jag väntar till fredag då vi ska kolla läget i malmö.
nu strax är de jobb, vill egentligen inte.. inte i detta äckliga vädert, klibbiklibb.

tisdag: bollplank, jobb
onsdag: jobb, malmö
torsdag: jobb, akupunktur, ut o äta
fredag: ledig, färga håret o malmö
lördag: ledig o malmö
söndag: ledig o chill

Kommentarer
Postat av: Maddiz

snygg mage.... hihi

2009-06-30 @ 14:51:37
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Maddiz

Vi måste hitta på nått snart L.... Kramiz

2009-06-30 @ 14:52:14
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: M

NICE =)snygging vissling

2009-06-30 @ 14:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0