De eviga tjatet ;)

2009-06-11 @ 19:28:51


typ såhär ser mitt överarmband ut
(som bilden övanför)
fast huvud o svans når ej varann då jag har STORA muskler... muhaha..
men de ÄR till överarmen, på riktigt alltså
minns inte var jag köpte mitt
dock vill jag ha ett stelt hårt nu
(i stil med bilderna nedan)
men VAR finns de?



(bilderna o armbanden kommer fr kyssjohanna)


[PAUS]

jodå jag står på huvudet i smyckelådorna
tar fram måttband o mäter
kyssjohanna har armband på 7,5 i diameter
jag hittar armband här hemma med 6,5 o de nåt hit
 ↓



ett örhänge når däremot runt hela



hah, ja ni fattar ju själv hur stora de måste vara

Kommentarer
Postat av: Ida

: ) Hoppas du hittar dina armband...



Vilken superlång kommentar du lämnat, trevligt!!

Kollade på karta vart Grebbestad låg, det ligger ju på helt fel kust, så det är typ lika långt dit som till Malmö nästan.. eftersom jag bor mitt emellan Västerås, Uppsala & Stockholm. Bu! : )



Miche har - eller åtminstone hade - 5 jobb här.. men nu har han 3.. som om inte det vore nog lixom ; ) Ja han är tjänstledig från ett jobb i Lund, som personlig assistent. Och han har lägenheten kvar. Men den får han gott säga upp och flytta hit ; )



Nu sitter han här bredvid och klagar på att jag skriver, vi ska åka och handla. Gah! Och jag ska minsann köpa bubbelvatten.. istället för sockrig läsk..

2009-06-11 @ 20:46:31
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida igen

Just det, om klänningen:

Kan inte ha skärp i midjan på den eftersom den är helt öppen i ryggen! Damn ; )

2009-06-11 @ 20:47:21
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0