ett litet inlägg innan bilderna kommer..

2009-06-13 @ 12:22:19
hoh, miljontals foto från igår. dröjer nog innan jag orka lägga upp alla. eller inte alla. men många. nu orkar jag iaf inte. men kan inte låta bli att berätta att jag hade så satans trevligt igår. helt underbart att få ha så många härliga o underbara människor omkring sej. fina fina ni, ni gör mej så glad. festa till runt ett o sen följde vi med studenterna ut, men vi kom inte in då stället var för fullt, så de blev till att gå tillbax till festen igen. hah. men mellan allt de så träffade jag en del människor så jag kom inte tillbax förän alla gått hem. typ. försökte få tag i en spec person som inte svara men svara. svara men jag såg de inte förän sen o sen svara inte han. damn. idag dock, svarade han, men de är ju inte igår. tssssss. shit jag kände mej snygg igår alltså. ärligt. de va najs. o många gilla min klänning. tack sötnosar. bilder kommer seeeeeeeen. o ja, om ni vill kan jag vara 24år, de gör ingenting. =P

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du ser yngre ut än du är faktiskt så lätt du kan va lika ung som mig.

2009-06-13 @ 16:14:01
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Du ser ung ut, du är väl inte omogen?! Du behöver inte vara något mer än den du är för du är en jätte trevlig och bra person som du är! Jag uppfattar inte dig som barnslig eller omogen på något vis men 20 är lite att ta i 24-25 skulle jag gissa på.

2009-06-13 @ 19:37:34
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sv: Och folk säger att jag är dålig på att gissa ålder idag kläckte jag ur mig att "/../tant mellan 45-50 år/../" tänk så fel de kan bli!

2009-06-13 @ 21:08:38
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0