Först till kvarn... ?

2009-06-30 @ 23:47:09
satan va varmt de va att jobba ikväll. fast NEJ jag klagar inte. bara lite. bara lite på att de är fint väder när jag jobbar men molnigt när jag är ledig. måååh.

fan, ikväll gick min cykel sönder. fick låna en på jobbet. bra. mindre bra att jag fick gå hem o kommer få gå till jobb imornbitti. alltså.. kan jag inte stressköra hemmifrån 5 min innan jag börjar utan får börja i bra tid. i bra tid oxå för att vara där tidigt för att kunna ta cykeln jag låna idag. lär va bråk om dem imorn.... muhaha.. men jag är startklar.. jag ska fanimej va först på jobb imorn. jiiihaa!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du fick cyeklnyckeln först av alla

2009-07-01 @ 16:19:48
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Lajl

oh ja! jag greppa den så fot jag kom till jobb, muhahaha..

2009-07-01 @ 20:04:38
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0