kinakines

2009-06-03 @ 17:32:07
morr! jag tror optikern beställde fel linser till mej. fel styrka lixom. för hon sa ju att jag skulle gå från -1,50 till -1,75 på vänster. höger fortfarande samma med -2.00. men vänster. jag fick ju -1,50 o jag har konstant huvudvärk, lixom hur gör man nu? jag gick in o klaga. jag fick en ny tid till undersökning på måndag. men om de visar sej att jag har rätt, att dem gjort fel, hur gör man då? jag har ju redan betalt för ett halvår. jag kommer fan inte betal för ett nytt halvår för att få min rätta styrka för dem gjort fel. fan då. o mitt huvud, varje dag, ont ont ont o jag känner lixom hur jag kisar.. okej inte stor skillnad, men sillnad är där o de har väl sina olika styrkor för att de är skillnad. ?

annars? inte så mkt o säga.. saknar mitt bollplank. känner hur jag bara måste få bolla. de känns i hela kroppen att jag inte kan bära på det själv. dax imorn, tur de.

tack hej!

Kommentarer
Postat av: maja

sv: men eller hur! de är ju typ identiska!!

2009-06-03 @ 17:51:28
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0