livet är inte enkelt men man kan försöka göra de enklare..

2009-06-20 @ 15:52:33
hör på tv om flyttstädning (ja hör, inte ser, ser aldrig på tv, knappt), man bör börja minst en månad innan, hur fan ska jag hinna?

ligger i sängen o längtar ut. tror de är lite sol, vet inte riktigt, har nerrullat. vill ut o promenera men tror jag fick en släng av feber oxå, orkar ingenting o håller på att falla ihop i varje försök att komma upp på benen. öppnar lilla fönstert o de är den enda friska luft jag får, genom en liten springa.

läser lånade böcker o börjar tänka på mina egna.. var ska jag göra av alla mina saker, när ska jag börja, hur ska jag hinna o vad behöver jag ha med mej upp dit, till min nya stad. så lite som möjligt är jag inte bra på, ännu sämre är jag på planering, känns inte som om jag har koll på något för tillfället.

de är helg o jag är ledig o jag vill hitta på något. men orkar inte. men vill. vill mkt. 

sommaren är kort, de mesta regnar bort, men nu är den här, så ta för dej, solen skiner idag. hösten kommer snart, de går med vindens fart, så ta för dej, solen skiner, kanske bara i dag...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Krya på dig så ska du se att det snart löser sig. Kramar

2009-06-20 @ 16:39:47
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0