Midsommar

2009-06-20 @ 00:55:29


Började på ett inlägg förut, sparade de i utkast för att jag varken hann el orka skriva klart de. Ligger kvar i utkast men inte färdigskrivet. De hade en poäng de där inlägget, eller har, men bara hade om de aldrig blir färdigskrivet. Jaja.. får se. De var iaf en början på en förklaring av detta inlägg som blir ett resultat, av min midsommar.

Halvkrasslig valde jag att umgås med mina nära, min familj, min släkt. Halvkrasslig med glasögon, den vita långklänningen som blev en midsommarklänning, åt o drack vi gott, prata framtid o minnen. Nu väntar sängen o de ska bara bli såååååååååååååå himlans skönt att få sova o vila ut i morn. Så är jag kanske på benen snart igen! Love /L

Musik: Lisa Ekdahl o Tomas Ledin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0