Önskelista

2009-06-09 @ 13:12:24
fyller snart år, så de är väl dags att önska..

självklart önskar jag mkt man inte kan köpa för pengar, som att alla nära o kära får vara tillsammans o må bra, en härlig sommar, att skolan kommer gå bra, kärlek o att jag hittar min plats i livet ♥

annars, de mindre viktiga, saker man kan ta på
- pengar
- sommarkortet
- bärbar dator
- extern hårddisk
- fjärkontroll till kameran
- nya objektiv
- ny lillkamera
- armband som kusin (se bild 4 o 5)
- nåt slags peacearmband (exempel, se bild 3)
- armband till överarmen (i nicole richie-stil, se bild 1 o 2) 



 

Kommentarer
Postat av: maja

sv: åh tack så jättemycket! ja precis, thats the one :)

2009-06-09 @ 20:02:06
URL: http://majakaka.blogg.se/
Postat av: Ida



En tjej i min showgrupp pratade idag om att hon ville hitta armband till överarmen, alltså hårda, om du fattar vad jag menar.. så tänkte jag på dig.. vet att du också vill ha såna, vet du var de finns? Jag sa att jag skulle fråga en tjej som "säkert visste" ; D

2009-06-10 @ 19:06:38
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0