Time to say goodbye

2009-06-18 @ 15:28:22
Före:

Jag är ledsen mormor men jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mej med alla dessa klädkoder. Kanske blir de en grå klänning som inte är min finaste men den är inte svart o den är inte röd o inte allt för kort. Därför blir de nog den, älskar dej 4-ever o kommer aldrig glömma dej. ♥



Efter:

De blev en prickig klänning ist. Jag vet att kläderna inte är de viktigaste.. men jag ville lixom vara fin för dej.

Begravningen var fin. Egentligen behöver jag inte skriva till dej för jag vet att du är med oss. Men jag vill ändå säga att vi älskar dej o saknar dej. Alla var så ledsna, tusen tårar föll på våra kinder för att de känns så tomt utan dej. De var nån som fattades idag, att krama om, o de var du. Men som du skrev så självklart kommer vi ta hand om "far", självklart kommer vi ta hand om varandra. O självklart finns du i våra hjärtan o minnena med dej som en skatt i oss. En av de finaste skatterna nånsin.. o en dag ska jag bli lika stark som du. Evig kärlek /L



PS:

Bland allt det tunga så såg jag en strand med solsken under överlåtelsen. De är där du är nu, du är bortrest till paradiset o vi ses snart igen när de är dags för oss att åka. De är så jag ser de.. de är så jag går vidare.. du har de bra, vi tar hand om varandra o har dej som en skatt i våra hjärta, tills vi åter ses igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0