orka!

2009-06-10 @ 23:41:41
ne, nu orkar jag inte mer. den blå klänningen är fortfarande för kort till benen som fortfarande är för tjocka. o vita kläningen är fortfarande för vit.
hah. illa illa illa.. i-landsproblem.


jomen magen kan man ju alltid hålla in men inte rumpan o inte benen - är ju omöjligt .


hah o ni ser, utväxten är färgad, lite rödare


kommer inte på nåt sätt att tona ner de vita


en blå jacka hjälper inte så mkt


o en jeansväst kan man ju inte ha, till vardags helt klart, men inte till fredag


här hittades något blommigt, men heller inget aktuellt för fredag

letar vidare, sen, nån annan dag, haaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Ida

Alla dina kläder är ju fina! Men kul att höra att du hittat den "perfekta" klänningen - till halva priset å allt! : ) Får man se bild på din ultimata styling sen? ; ) Ska själv dra till med svart långklänning imorgon när systerdotter går ut nian, fastän den är typ 15 cm för lång.. haha. Hööööögklackat? Gå och hålla upp den hela tiden? Äh, det löser sig väl.. den är ju fin ; )



Jo Miche är lite kluven, han vill ju bo med mig men saknar sitt jobb och sina kompisar litegrann också. Jag försöker att vara hoppfull, tänka "han kommer tillbaka snart" och så. Han fick ett erbjudande idag om en anställning på ett ställe där han redan jobbar, och det är bra betalt och ett kul jobb (Studieförbundet Vuxenskolan), han skulle få jobba i hela länet. Det är coolt att han är så duktig och har lätt att få jobb! Varför har inte jag det så? Själv får man ju bara en massa brev från a-kassan...



Förut drömde jag att jag träffade dig när jag var i Skåne! Det var coolt. Fast jag har ju jättesvårt att våga träffa nya folk, sånt gör jag helst efter ett glas vin.. eller fyra.. eller medans jag sover uppanbarligen ^^. Blir det flytt? Du har inte berättat mer om det! I wanna hear! : )



Puss & kram

2009-06-11 @ 18:42:51
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0