Vila i frid älskade ängel

2009-06-07 @ 21:28:18


Hela dagen har varit overklig. Vaknade av ett telefonsamtal om att du nu lämnat oss. Älskade älskade. Har inte riktigt förstått. Bara kännt mej tom. Inga direkta tårar. För jag kan inte föreställa mej att det är sant. Att jag aldrig nånsin kommer kunna prata med dej o krama om dej. Nu däremot, ikväll, kom de.. tårarna, som nu pryder mina kinder, en efter en i tusentals. På samma gång som de gör så ont i mej, vet jag samtidigt att detta var de bästa för din skull, då du inte ska behöva lida. Du är bland de starkaste personerna jag vet. Så liten kropp med så mkt styrka o kärlek. Jag vet att du inte vill se oss ledsna o de hade varit egoistiskt av oss att vilja ha dej kvar när du hade så ont, men vi saknar ju dej, tusen gånger om. Men du finns, du finns kvar, i våra tankar o i våra hjärtan. O vi finns kvar här för varandra. Vi kommer hålla samman precis som du ville..  älskade älskade ängel, vila i frid så ses vi sen igen! Älskade älskade mormor.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tyckte väl jag skådade det på ditt msn-namn, men ville inte fråga. Stod du din mormor nära?



Kram på dig!!

2009-06-09 @ 17:32:01
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0