Want you!

2009-06-23 @ 19:06:21
han sa: är han glad o har de bra är de klart han tänker på sånt som är bra o de var väl därför han hörde av sej till dej. man hör ju inte av sej till dem man inte tycker om spec inte när man är glad?

ne de är kalrt. men jag förstår ändå inte. varför är han inte här, hos mej?

är de som han sa: ni verkar vara lika stolta båda två. är de så? är vi för stolta för att visa oss svaga? jag erkänner, att jag inte vill ge mej men oxå att jag är så damn svag när de gäller allt som har med dej att göra. men jag visar de inte, helst inte..utan önskar bara att du varit så mkt klokare än jag o berättat för mej som inte förstår..



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Varför skulle det vara dumt att visa sig svag? Du har som jag ser på saken (missförstå mig rätt) inte så mycket att förlora men allt att vinna så go for It girl!

2009-06-23 @ 22:56:56
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sv: De känns som att det "bara" är allergin så hoppas jag känner rätt men de känns bättre idag.



Svårt de där med känslor, gör det som känns bäst för dig själv. Men som du sa kan det bara en bra idé att reda upp det som varit först och sen se vart det leder.

2009-06-23 @ 23:28:47
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sv: Ja de ska vi minsann göra! De är en härlig känsla när mjölksyran bara sprutar och instruktören skriker att inger får ge sig.

2009-06-23 @ 23:35:14
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0