B A J S i Ö G A T

2009-03-28 @ 10:32:14
Brunt som bajs i ögat, inte speciellt moget de där, men i sånna här ögonblick som precis, är mognad inget jag prioriterar direkt, utan här är de argheten som tar över. fysatnaigatan,fanohansmoster,fuckandhell. För som bekant älskar jag bruna ögon, har gröna, men oxå låtsatsbruna dvs bruna linser. Frihelg o lördag idag, vilket innebär att man kan få en kick att vara extra fin. ja redan igår bestämde jag att de var bruna linsernas dag idag.. utgång ikväll o snygg som fan, typ. På väg ner till stan nu tänkte jag sätta in dem innan sminkningen, vilket inte är nåt konstigt i sej, men iaf.. sätter in höger (börjar alltid med höger) o sen vänster, men den skaver lite.. tar ut, sätter in, tar ut, sätter in, tar ut, granskar, inga repor el trasiga kanter vad jag kan se, sätter in.. blinkar, o så händer de, som så många gånger förut, att den delar sig, går itu, gaah, självklart blir man irriterad när de går sönder, men grejen idag var att den inte dela sig rakt på mitten, utan att de blev en stor del o en liten o den lilla försvann upp i ögat. linser kan inte försvinna helt i ögat, men denna försvann upp under ögonlocket o var så liten att den inte syndes men självklart kändes. morr, jävlahell.. leta o leta o grävde i ögat.. hitta inte... sköljde o sköljde men hitta inte.. blinka o blinka o sköljde o tillslut... fann jag den.. men då var ju ögat oxå helt jävla svullet... mååååh.. jag som har brottom ner till stan o jag som ville vara snygg ikväll... fanfanfan.  =( =P

Kommentarer
Postat av: Ida

Men åååh! Jag har haft linser i typ 12 år men det har ALDRIG hänt mig! Visst har linser "försvunnit" upp i ögat men aldrig gått sönder I ögat. Stackare.. : )

2009-05-21 @ 15:21:51
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Ååååh, nu läste jag det här gamla inlägget igen, tycker fortfarande synd om dig ^^ Skrutt!

2011-02-11 @ 01:11:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0