En fika blev två blev tre

2009-03-04 @ 14:39:50

Hoh! En frukostfika med A övergick med en förmiddagsfika med A:s mor o kommer strax övergå med eftermiddagsfika med annat A. Gäller lixom passa på o fika med så många som möjligt när man är ledig. Nån som vill kvällsfika?

Testa fiket som har byggt ut, som skaffat övanvåning, himlans mys. Minus med hela stället är fortfarande att man får kaffet i glas. I hate it. Det ska vara mugg, stor mugg, helt klart godast så. För ja, jag är jävligt kräsen när det gäller vad man dricker ur, äter o äter med. För ja, de är en himlans skillnad, de smakar annorlunda, de är bara så.

Tjöjan med Zebra fanns kvar. Men tydligen inte lika fin som jag minns den. O vilken storlek prova jag sist? M satt ju jättekonstigt, var helt för stor? Dessutom, vit, jag passar verkligen inte i vitt. Blekfis, blääh. Så de blev inget köp, vilket iofs var bra då jag redan shoppat alldeles för mkt denna månaden. Nån stopp måste jag ju sätta.

Fast de finns dock en zebraklänning från H&M jag vill ha, finns dock inte i butikerna än. Morr. För jo, jag vill ha den  NU! O kommer den in snart kommer jag köpa den, de är bara så.

Repeat: The Killers - Mr Brightside

It started out with a kiss
How did it end up like this?
It was only a kiss
It was only a kiss


/.... /

Now they're going to bed
And my stomach is sick
And it's all in my head
But she's touching his chest now
He takes off her dress now
Let me go

'Cause I just can't look
It's killing me
And taking control


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0