L A J L A L O S T

2009-03-19 @ 21:18:49


Hej jag heter L o jag har huvudet under armen. Yes, för vad tror ni händer? Jo på vägen in till malmö inser jag att jag glömt hälften av sakerna jag borde ha med mej. Tyckte iofs att väskan var lite lättare än vanligt när jag lämna lägenheten, men när jag gick igenom att i skallen kom jag inte på nåt jag kunde ha glömt, inte då, inte förän de var försent o jag satt på bussen vill säga. För klädd i den svarta kappan borde man ha mer under, spec när solen går i moln. Hade glömt koftan jag palnera ha med mej. O nästan viktigaste av allt... de stora objektivet till kameran. Japp.. batteriet var laddat denna gången o kameran var med, men objektivet låg så fint kvar här hemma. Satan lixom. Inga bra bilder utan de när jag nu hade planerat en så fin runda. Fan. O illa på bussen mådde jag o ont i magen hade jag men inga tabletter i väskan hade jag. Måååh. Snacka om Lost. O sa jag att solen gick i moln när jag satt på bussen. Lixom fan. När jag var framme sken solen dock igen o jag tog mej till pressbyrån för en pepsi max, den enda räddningen när jag mår på de där sättet. Kom på att jag glömt o äta oxå, kan vara en av orsakerna till mitt mående, för mkt kaffe o för lite mat. Krängde ett choklad (onödigtdumt) o tog en vandring längst kanalen. Mådde bättre, men hann inte gå långt förän jag blev kissnödig, lixom lyckad promenad, not! Hahha.. kissnödig, utan bra objektiv o sedan oxå skoskav, hey vad allt flyter på, haha. Gick till gellerian efter nån misslyckade bilder, hitta ett dass o shoppa sedan loss. Vad skulle jag lixom annars göra de där timmarna innan syster sluta? Tinis bjöd iofs på kaffe, men jag var tvungen att kolla läget i stan lixom. O då går de ju oxå som de går. Stupedstupedstupedme. Inga skor, men dock en bok, en tröja o en killerklänning. Ja ni ska bara se. Så jävla het. Hahah. Måste verkligen ut nästa helg, hot hot hot! Hahah.. ni kommer fan gå av på mitten. Jag med. =P

Medium på TV nu, om jag inte somnar i soffan innan vill säga. PussHeeej!

Ps: shoppingen innebär nästan vatten o bröd fram till lön, vilket iofs inte är nåt straff utan snarare nåt positivt då man kan passa på o försöka bli slank o fin så att klänningen bli ännu hetare, muhaha =P

Ps2: nya gallerian verkar sådär.. så jävla mkt folk dessutom. blääh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0