Lyckokick

2009-03-26 @ 22:04:56
veckans tema är "bra saker jag gjort"
o jag lyckokickar mej själv genom att
besöka min vän o ta bilder på hennes mage med bebis i
besöka familjen o bli bjuden på våfflor
(för igår var jag för trött för allt sånt där)
till våfflorna bjöds det som vanligt, glass, grädde o sylt
men oxå laxröra, skagenröra o svart rom
läste nåt om de i tidningen o skaka bara på huvudet
men man är ju inte sämre än att man provar på
o din jävel va gott de va med laxröran
sylten o grädden kan lixom slänga sej i väggen
laxröra är de nya! M U M S !

paps va söt o hade skrivit ut  3 av mina fågelbilder till foto
himlans snyggt om jag får säga det själv, höhö

sen diskuterades de givetvis musik oxå
paps gav mej en lista på musik jag borde kolla upp, L O V E L Y !
sen kolla vi litte youtubeklipp
detta var ett av dem...


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

sugen på något nytt?

tyck gärna till om min sång på bloggen! :)

sjunger i metalband och söker nog till Idol.

2009-03-27 @ 17:00:54
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Lottan

Grymt bra! :)

2009-05-27 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0