Sjukt

2009-03-16 @ 23:36:04
 

Hahahhaha...... "hoppa hulle hulle" nostalgi på hög nivå, men mer av låten minns jag inte. Typ som årets melodifestival, de enda jag minns är "tingeling tingeling" de andra var väl inte så mkt värt att minnas tycker jag. O att låten som vann, vann, förstår jag ikke. Okej "snälla snälla" minns jag väl oxå för jag tyckte faktiskt den var helt okej, men mer säger jag inte. Orkar jag inte bry mej. Men iaf, hoppa hulle hulle.. muahahha.. killarna är sjuka o jag vågar knappt säga att jag gått i samma klass som en av dem, (fördevarintesärskolanvigick) hahah, aldrig att jag velat möta dem på vägen iaf =P

Kommentarer
Postat av: maria

haha.. tingeling tingeling rules! Går å nynnar på det hela tiden.. Men mer än det kan inte jag heller! Haha..

2009-03-17 @ 08:42:35
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: maria

Det är Dennis va?

2009-03-17 @ 16:22:27
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0