Stuped stuped me

2009-03-09 @ 17:07:20

Hur många gånger ska jag falla tillbax? Hur kunne jag ens få för mej att börja tänka på dej igen? Hur kunne jag ens få för mej tanken på att jag skulle vara vacker i dina ögon? Din blick, dina kyssar, din kropp.. jag trodde, jag ville.. jag trivdes.. att vara där igen. Stuped stuped stuped me, du var väl bara lika jävla full som vanligt. Vi har ju varit där förr o varför skulle de vara annorlunda denna gången? Hur dum får jag vara? De var ju bara jag som inte var lika full som vanligt o därför bara jag som minns orden precis som de var. De var jag som sa som de var, att jag inte var.. o du sa de samma.. men så säger man ju bara för att höras bra. Dina ögon är dimmiga o aldrig kommer jag vara tillräckligt vacker för dej en vardag. Fan, jag stanna ju denna gången för att göra ett genombrott.. ist gör jag bara samma misstag om o om igen. Fy fan vad jag hatar mej själv just nu.. jag skulle ju aldrig igen..

[kelis - trick me]   [Anna Ternheim - What have i done]


Kommentarer
Postat av: Pearl

sv: man vet aldrig med killar, hur de fungerar :/ tyvärr.



jag har inte hittat mina pärlor ännu, sugit.

musik sa du? john me, glasvegas, erik hassle, joakim&joel, name the pet. hmm. får tänka ett tag till :D

2009-03-09 @ 20:04:57
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0