Don't you wish...

2009-03-24 @ 21:23:35




Vaknade imorse, gick upp o såg att de snöade, gick o la mej igen o vakna sedan till sol, so much better. Fast sen snöade igen när jag gick ut o när jag gick hem kom solen, för fan, kan de inte bara vara våååååååååååår!

Igår fika jag som sagt med kungen. Tog bussen in till Malmö lite tidigare än vi bestämt så jag hann in om på Storgatan. Hittade en hatt o ett armband. Ett sånt där snyggt armband som syster har. Svart flätat läderarmband man snurrar 3 varv runt handleden. Sååå jag! Lovely ♥. Hatten hittade jag på killavdelingen o var lite stor men haffa den ändå då de var den enda som fanns. Ni vet PCD - dont cha, tjejen där i grön hatt o vitt linne, hon är så jävla snygg att jag vill vara henne, ja precis såå snygg önskar jag att jag var. Önskar jag att jag blir när jag blir stor. Hah, jag är fan redan stor o snart bara gammal, aaaah.

Men iaf, fika med kungen, vilket var himlans trevligt då de var längesedan vi sågs. Tiden går dock för snabbt när man har mkt att snacka om o ta igen. Ska dock ses snart igen o när de blir riktig vår med solsken ska vi sitta på hennes balkong o dricka vin o smida planer om hennes USA o mitt "eget". WoopWoop, igår var en bra dag, sista tiden har varit bra med pepp på nya planer.. jag har lixom börjat se en möjlighet. Mycket är nog tack vara bollplanket men oxå nya som gamla människor. De är lixom så mkt enklare när ni peppar än när ni bara trycker ner med tjat o för stora krav. Då vänder jag bara om.. de blir för mkt. En del människor är rätt, andra fel. Man lär sej, går kanske på samma misstag alldeles för sent, men man lär sej nåt nytt varje gång ändå. Orken o lusten är iaf större nu.. o framför allt viljan. Jag vill o vill inte du får du skylla dej själv, jag har iaf tröttnat på att tjata på tråkiga människor, de slukar ju bara enegri som man ist kan lägga på så mkt annat man tycker är kul.

Såå låt oss se...

Jag är iaf redo för förändring, redo för nytt.. redo för att ge... redo för att ta.. 

Redo för våren o allt som kommer med den, med undantag all pollen som gör mitt huvud trött, min näsa täppt o mina lungor svårandade. (förlåtänengångA).

Dagens skratt:
Hahah.. säga vad man vill om facebook så finns där ändå en del kuligheter, jag snubbla in på gruppen 80-talisterna på Facebook haha... listorna om TV-program, mode, musik mm, jag dööör, vilken nostalgi, allt stämmer ju.. o vilken skillnad från idag.. ja de är väl lika bra att inse, man börjar bli gammal. Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0