Långledig nu...

2009-03-12 @ 22:55:42
Långledig nu, Fredag, lördag o söndag. Jiiihaa! Haha de märkliga med mej är att jag nästan alltid lägger mej tidigare då jag har sovmorgon dagen efter. Helt skalt men sant. Funderar lixom på att gå o lägga mej alldeles strax. Är så trött. O kanske borde de dras till med en sömntablett så att jag verkligen får sova de där jag behöver. (5 timmar per natt o ändå inte sammanhängande är inget att leva på direkt.) Men samtidigt har de ju planerats en fotorunda tidigt tidigt imornbitti. Ja tidigare än vad jag går upp då jag ska till jobb. (ser ni, jag hinner aldrig sova). Bjuder vädert däremot inte på nåt vidare så funderar jag på att sätta mej vid symaskinen. Så längesedan. Känner verkligen sug på att få sy nåt. Nåt som bara bli mitt. Modell-min av bla en klänning jag känner inte är snygg nog. Sen är de ju tandläkaren (fredagen den 13e, bådar kanske inte gott? Nä fan nån hål ska jag inte ha, tror jag inte att jag har, brukar jag aldrig ha). O tvättid har jag ju oxå satt upp mej på. Hann bara tvätta 4 maskiner idag. Har minst 4 till, mååååh.  Syster har förresten precis varit här. Käkat middag, kollat medium o krängt äpplekaga, precis vad jag behöver lixom, INTE!



Usch, inget vettigt att komma med.. så jag lägger ner. Lägger mej ner. Haa-haa-haaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0