Cant love, Cant hurt

2009-03-13 @ 23:50:27
Paft Punk - Something about us
Augustana - Hey now
Thåström - Kärlek är för dom 



Dagens tandläkarbesök gick bra. Inga hål som jag sa. Eller det var förresten tandhygienisten jag var hos. Tandhygienist, smaka på ordet, tandhygienist.. Tänk att jag verkligen var inne på tanken att läsa till de. Tandhygienist. Varför lixom? Jag skicka ju till o med in ansökan. Var fick jag det ifrån? Munvårdskursen jag gick på en gång väkte tanken, men tänkte jag ens längre, tänkte jag ens på att jag skulle in o rota i andras munnar o få spel på dem som inte gapa tillräckligt stort? Jag vet inte. Tror inte det. Vet bara att jag verkligen inte vill bli de längre. Men iaf, de var en ny tandhygienist för mej denna gången. Han va rätt kul. Fråga om jag jobba eller plugga, sa som de var o han blev förvånad för han var nästan säker på att jag jobbade i en klädesaffär, för jag såg så ut. Modemedveten med egen stil. Yes han va himla impad av mina kläder jag hade på mej, min kofta o mina klämmor i håret, ja hela jag, var de 60- eller 70-tal kanske? Inget speciellt sa jag, lite av varje bara, av de bästa förstås. Muhahah..



Idag skulle jag köpa gardiner, men kom hem med:

- Linne
- Lacktights
- 2 hårband
- Elle tidning
- 3 bibblan böcker

Vill ha:

- nya vita gardiner
- ett par killerskor som jag ser i skyltfönstert var gång jag gå hem från "city" (o jag SKA ha dem eller liknande)
- jeansväst o jeansjacka

Ska:

- leta upp mina gamla nitskärp, ligger tydligen på innelistan igen (den som spar han har)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0