Tro de el ej..

2009-03-21 @ 20:43:23
Tro de eller ej men jag har en jävulsk träningsvärk. Vad jag gjort? Inte en endaste aning, hur är de möjligt lixom. Kan knappt gå. Som kramp i framsida lår. Helt jävla oskönt. Yes.

Annars? Trött som ett as förstås. Jobb hela dagen. O inte de lugna direkt. Mkt nu som sagt.. o väldigt tungt. Min rygg värker. Suck.

Var de lixom inte ett annat jobb jag snacka om? Var de inte en utbildning på gång? Nåt helt annat... större drömmar. Var de inte?

Lördag o folk ska ut o dansa. Jag känner en lite bit avundsjuka. Jag vill oxå. Skaka rumpan o ha skoj. Men ist ligger jag hemma kränger naturgodis, de nya, jävla fetknopp som försöker övertala sej själv att de är nyttigt, helvete heller.. choklad på varenda bit. Hahaha.. skrattretande, de var ju slankare o inte fetare jag skulle bli.

Måååh..

[Jamiroquai - Little L]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0