Snopet

2009-03-18 @ 12:18:34
Blev ingen skinnis idag för utforskningen resulterade till att jag kom på att skinnisen jag har nu är skitful o de behövs köpas en ny. Typiskt..

Hahahah.. cykla till andra sidan staden för att ta bilder i de finfina vädert. Värsta läget men vad händer? Jo batteriet lägger av och behövs laddas. Så där satt jag som ett fån o snacka med fåglarna. Hah, gäller ju att vara förberedd, nästa gång ska batteriet vara fullt o jag ska fan ha bröd i väskan för att belöna de fåglar som så fint posar för mej. Det kom fram en idag så nära att jag hade kunnat klappa om jag ville (men de ville jag inte). Men han gick sen då han insåg att jag inte hade nåt att ge honom o jag kände mej dum, som om jag lurade honom när jag prassla med påsen där objektivet låg.

Jajaj.. lägger in en rolig "historia" innan jag åter går ut i fina vädert, denna gången för att hämta mormor för fika med kusin, wihihihi, love you!!!

En anka går in i en bar och frågar bartendern: Har du bröd?
Bartendern: Nej.
Ankan: Har du bröd?
Bartendern: Nej.
Ankan: Har du bröd??
Bartendern: Nej, vi har inget bröd
Ankan: Har du bröd??
Bartendern: Nej vi har inget javla bröd här!
Ankan: Har du bröd?
Bartendern: Nej! Är du döv eller? Vi har inget jävla bröd här! Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din javla näbb i bardisken din irriterande javel!
Ankan: Har du spik?
Bartendern: Nej.
Ankan: Har du bröd?

Höhö..



Hahah.. de va denna filur som hoppades på bröd (av mej), fatta att jag kände mej dum som inte hade när han gjorde massa fina konster för mej. Kass bild men dum var som sagt oxå kameran som inte ville... mååh.

Tröstshoppa ett par nya gardiner på vägen hem som jag ska hänga upp NU o sen gå.. PUSSHAJ!


Kommentarer
Postat av: maria

Haha... Kul... Du får ha ett extra batteri! Jag köpte ett extra samtidigt som jag beställde min kamera.

2009-03-18 @ 19:26:45
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Lajl

Nej, men faktiskt håller mitt länge, bara längesedan jag laddade de. O hade jag tänkt efter lite så visste jag att de skulle laddas, vilket jag såg redan i lördags. Men har man brottom iväg tänker man inte alltid klart. 2 objektiv fick jag däremot med mej, hahah men till vilken nytta?

2009-03-18 @ 19:45:16
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0