Asleep from day

2009-05-18 @ 11:41:43
Inne på samma spår vill jag åter säga att de finns en förklaring till allitng. Men när du inte svarar på mina frågor är de inte lätt för mej att veta, när du inte frågar mej frågor är de inte lätt för mej att förklara.. Du måste vara mottaglig. De funkar inte att kringå all the time..

tycker om dej för mkt för att du ska kunna vara den jag inte vill att du ska vara.. orkar inte. men hade velat att du..

Jag längtar inte tillbaka för jag vill fram men ibland kan man inte låta bli att le när man minns hur de var...

"fan va balle"

Idag har jag borstat tänderna o målat naglarna.. inte så mkt mer. Eller jo.. jag fixar o trixar med planer. Ringer samtal som om de inte vore något konstigt. Det är inte, jag vet. Men ändå backar jag för vissa saker. Jaja.. man lär sej. Jag lär mej..

jag är på G

Ser bara med ett öga.

wtf.

Bollplank i eftermiddag.

Bild o text nu.

Music: Johnny Cash, Ashlee Simpson, The Chemical Brothers, Ting Tings..



Snygg stil. 
Bild från minoutfit.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0