Dagens samtal

2009-05-08 @ 20:00:47
jag: satte upp långa håret, jävlar va tung toffs
favvis: har du nackspärr nu då?
jag: nästan på, men mest för att jag hoppat o studsat o headbangat
favvis: ojsan, varit på koncert?
jag: nja.. mer lyssnat på bra music o försökt ta hoppetossbilder. ont i huvudet, men najs me bra music. du skulle varit här o headbangat med mej. ett ljust hår o ett mörkt hade gjort bra på bild.


syster: hur går det med x
jag:
vi är fortfarande "ovänner"
syster: nördar
jag: han är nörd..... därför jag är arg på honom
syster: du är ju också nörd, ni kan ju ha nördträff
jag: tur du är tuff
syster: ja! ...... ni kan ha era glasögon, titta på film och äta popcorn
jag: måååååååååååååååååååååååååååh (är gärna tönt bara jag får vara med honom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0