dont remember

2009-05-31 @ 08:35:44
jaha? minns inte riktigt varför jag följde med honom hem
han var ju avslutad
han som jag tycker om
men som jag inte blir en helt bra människa med
för han inte ger mej de jag vill ha
till100%
han var full
o kanske var de därför
lixom attt jag följde honom hem för att se till att han kom hem
som han skulle
men sen?
jag tror jag sa att jag tyckte om honom
o han något
men vad slutsatsen var vet jag inte
jag fick iaf med min väst hem
kanske var de de som var tanken bakom de hela
hämta det sista för att avsluta helt
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen jag tycker ju om

jaja jag vet inte
har en annan mening kvar i min skalle
o jag vet inte var jag ska lägga den
om jag ska spara den
eller slänga den

att gå halvnaken genom stan är typ ingen hit vilket fall som
muhahahha...

tur jag vakna tidigt
o kunne smita ifrån
o inte träffa allt för många

nu är de iaf sängen
o sen fira
mamma, pappa, barn

puss heeeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0