Gårdagen i bild

2009-05-31 @ 20:39:56

puss på gammal vän


putmun o röda ögon


åutmun o röda ögon 2


Lindas armband jag fick låna =)


slick på sånt vi tycker om


slick


puss på vovven som helatiden ville hångla, dock sur här för att jag inte ville.. hångla


emma o linda


sista sminkfixet innan utgång


kram på vakt


bror, garanne, syster


påväg hem halvnaken genom stan


tur att det var fint väder o att allt för många inte hade vaknat


tur att jag hittade min väst mindre tur att de lyser om mej hur sliten jag är
varför hängde jag in jackan tillsammans med någon annan?
eller jag vet varför, för att de finns en andledning,
men hur kan man lixom gå hem utan att hämta ut sina grejer?
hur tänkte jag lixom där? eller just de, jag tänkte inte, aaaaaaaaaah..



sova mitt på dagen

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du tar såna härliga bilder!

2009-06-02 @ 08:46:24
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Lajl

=)

2009-06-02 @ 10:22:56
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0