Hur fan gör man?

2009-05-19 @ 16:15:46
varit ute i solen
de känns
men syns inte
buhu

haha.. somna två gånger
ja fy fan vad jag är trött idag
o huvudvärken från igår
sitter fortfarande kvar
gaaaaaah

bror kom o gjorde sällskap en stund
o undrade om de var kallt
då jag satt invirad i paps morgonrock
nej sa jag men vinden är sval
dock avtog den för en stund o..

jag: nu är de varmt
bror: nu är de riktigt varmt
jag: nu är de hett
bror: nu är de tvåhundra grader
jag: muhahaaa.. nu blir de vita fläsket stekt

annars har jag fått gjort en hel del idag
fixat papper, personbevis, ringt två viktiga samtal, vatt på bibblan, tvättat m.m.


"Vart tar man egentligen vägen med sitt tvivel? Eller det som nästan är värre än tvivlet: tomheten. När man vaknar upp morgon efter morgon och är alldeles tom, det får man väl inte vara, då är det väl något fel?"

-
ur Bob Hanssons bok Kärlek, hur fan gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0