Jag vill vara bruuuuuuuuuuuun

2009-05-07 @ 15:33:38




(gamla bilder)

syster mobbar ofta mej för min blekhet
jag är ju inte som henne, som pallar steka
alla i familjen blir lätt bruna
o jag kan oxå
om jag bara lägger ner lite tid (mer än dem)
men jag pallar inte
blir så rastlös

syster säger att de sticker i ögonen, att hon blir bländad av min blekhet
o frågar om jag kommer från BLEKinge, muhaha... svar: NEJ!

jag vill vara brun, men har inte riktigt tålamod
jag vill vara brun för man både KÄNNER sej snyggare o ÄR

fräscht lixom, man ser så mkt fräschare ut
man får färg
o slipper vara genomskinlig

jag vill vara brun fin o oemotståndlig ;)

en vän tipsa om en sida
o jag kolla in den
o skratta lite åt bilderna
för visst ser killen smalare ut på den bruna bilden?
lixom blir man de oxå? smalare?
kanske borde man prova
come on, spraya mej, NU!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hon sa att det första gången/gångerna håller ungefär en vecka men det kan variera från person till person sen har man efter ett tag byggt upp det eller vad man ska säga så de räcker med kanske ungefär var tredje vecka ungefär vilket jag tycker låter bra.

2009-05-07 @ 22:40:02
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0