Tips på bättre o finare hy, tack!

2009-05-13 @ 14:30:06


jag tror jag tar tillbaka min hyllning av min nyfunna foundation. berättade för favvis att min gamla tagit slut o att jag hittat en knappt använd i mitt badrumsskåp av ett annat märke o i annan ton. förstod inte varför jag slutat mad den när resutlatet blev ganska så bra. men nu förstår jag, jag får ju massa finnar av den. blääh. o inte bara de, att de är fult med finnar utan mina finnar ät lixom inte små kanppt synliga som många andras. utan mina blir stora bulor i fejan o de gör fruktansvärt ont. fanfanfan, så jag gnäller inte endast för de utseendemässiga. utan för att de gör ont o är jobbigt. damn. men vilken foundation ska man då ha? säg inte att man inte behöver någon, för jag gör, jag behöver bli jämnare i hyn o dölja min blammiga hy o dessutom inte förvärra den. hade gärna vatt tjejen utan smink, men nej, de går inte, min hy är för fet o mina drag är för osynliga. ge mej knep o tips, ni som kan, please!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det finns en seria på apoteket som heter Nutrigena som jag tycker är väldigt bra och sen ska man ALDRIG använda gammal foundation Linda för då får man finnar och sånt skit. :-P

2009-05-13 @ 16:27:46
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Lajl

I know, men den va ju inte gammal så.. el jo kanske.. men aaaah, nästan full. o de som gör att jag får finnar av den är att den är så oljig, tror jag. iofs de jag hyllade den för.. att man inte ser helt matt ut i fejjan på onaturligt sätt som min annars vanliga foundattion gör. men minns nu varför jag började med den.. för jag blir ju så fettig i fejjan annars. oooh. svårt. men får väl kanske prova apotekets då. tack för tipset! =)

2009-05-13 @ 16:42:06
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Blev nog ett litet missflrtånd ang. Nutrigenan det är ingen foundtaion utan en rengöringskräm som är bra mot finnar.

2009-05-14 @ 11:45:40
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0