uPp O nEr

2009-05-01 @ 06:54:58
tydligen har jag lite svårt o förstå att de är fredag idag
vet egentligen inte varför, jag menar jag jobbar som vanligt
o är typ inte alls berörd av att de är helgdag
hmm?

jaja pigg o vaken?
pigg kanske men inte vaken
eller om de var tvärt om
eller kanske inget av de
eller båda delarna?
svårt att veta.. svårt att bedömma..
jag måla iaf ögonskuggan fel
mörkt uppe ljust nere
sen när?

har börjat med min sommarsminkning nu
endast mascara
men mest pga allergin (o där har vi de igen)

köpte ny mascara
prova nytt märke
totalt värdelös
volym my ass
för voym vill jag ha
behöver jag
inte längd
för de är redan så långa att de
slår i glasögonen ibland
(i-landsproblem de me)

jaja jag prova nåt nytt iaf
synd bara de ska va så dyrt me smink
man har ju knappt råd o prova på
om de nu inte skulle funka
(hey kusse, kan vi ta källaren snart igen?)


en bra dag hade jag tänkt att detta skulle bli
skratta en del på jobb igår
hade inte vatt dumt att få göra de iag oxå
för vi kan ju ha rätt kul
ibland

dock kallar jag, C o M denna fredagen för kaosfredag
då de alltid klyddar just denna dag på chemat
menmen mönster är väl till för att brytas

muhahha..
de känns som om en hel del vilja är tillbax
himelskt skönt

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Javisst är den det. Helt obeskrivligt bra =)

Ja, precis så känns det, riktigt jobbigt är det,så man får flytta runt på diademet ibland så att det inte blir för mkt tryck på en gång...

2009-05-01 @ 09:17:24
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0