Utmattad

2009-05-18 @ 19:53:08

Idag blev mitt bollplank nästintill utmattad av alla mina framsteg, hoh. Bra jobbat L!!!!

Dock finns de ett ämne endast fyllt av baksteg. Jag vet att han säger de rätta, att han menar de rätta, men de är ju lixom så, som man säger: lättare sagt än gjort. Kanske har han rätt när han säger att de heller inte kan vara lätt för honom att förstå, han är ju kille, men samtidigt vet jag inte hur mkt han greppat. Hur mkt han förstår o hur mkt jag ska satsa. Jag menar, har jag inte satsat allt redan?

Jag vill mötas på halva vägen!!!!!!!!

Var en runda på bibblan. Låna massvis med böcker. Var till o med tvungen att köpa extra kass. Satt mej på torget o läste. Vänta på paps. O när han kom köpte vi mjukglass, satt i solen o pratade. Han berättade om sin cykeltur på Ven. Att jag borde varit där o fotat naturen. Till sommaren planerar han o mutti att åka dit o den som vill får hänga med. "Så gör vi goda baguetter, kokar kaffe o dricker vin". Jag är fan på. Jag måste fan vara ledig.

Köpte tre linnen idag. Har så många ideer i min skalle om hur allt borde se ut. Dock sitter kläderna inte som jag vill för tillfället. Sy jag borde sy!! Jag borde packa upp maskinen o sy upp alla drömmar jag har. Men just nu har jag inte tid. Jag ska fortsätta fixa med papperna o sen har jag ju alla böckerna jag ska läsa o tidningarna jag ska leta fram under sängen. O bilderna som borde sorteras, kastas o göras om, rättas till o läggas ut. Men sen så är de ju datorn.. ja datorn som är så trög att jag hinner somna innan rätt mapp/program/fil öppnas. Aaaaaaaaaaah.. var börjar man, var i alla planer börjar man?

Har dock en himlans huvudvärk nu. Kan förvisso vara mitt eget fel då jag glömt att både dricka o käka idag. Havregrynsgröt i morse. Glass på stan vad 17-tiden o inget annat förän middag precis. Jag vet, jag är kass. Jag är urkass på att äta som man ska. Men hopp i säng med böckerna blir nog bra.



Flätor i mörkt hår är tråkigt då de knappt syns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0