dont look back

2009-05-29 @ 19:49:24

shoppat så jag höll på att tappa armarna
så många kassar.. hilfe

morsdag på söndag då även paps fyller år o sen bror på tisdag
lixom här gäller de att vara miljo
o jag är INTE
men jag shoppa ändå
muhaha..
för att jag älskar er!!!

shit alltså, idag har jag tagit ett stort jävla kliv
en ny fas i livet är på G
sa upp lägenheten idag
alltså kommer jag aldrig bo här nåt mer
sån jävla lättnad
aldrig aldrig aldrig igen
för kommer jag tillbax så är de iaf aldrig mer hit
o de kan ju bara bli bättre
jag vet de
bara bättre
o jag är så glad att jag fånler helatiden

ett år fram är väl rätt planerat
men sen..
får vi se
o de är mest spännande
o inte alls så mkt skrämmande
som jag trott

dock kommer väl krampen i magen senare
tillsammans med paniken o ångesten
men just nu
gillar jag läget

jobb imorn
o sen ledig på söndag
vill festa
nu när jag släppt allt
låt mej flyga
sväva
uppe på
för att jag kan

o jag vet nu
vi var aldrig menade för varann
fast jag givetvis tänker på dej
så förstår jag
att du aldrig kände nåt mer
när du nu inte längre ser mej
kan inte låta bli att bli arg
att de gör ont
men jag drar
så kan du vara kvar
för jag är mer än den du gör mej till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0