snö?

2009-11-04 @ 17:45:03


ser arg ut men är inte
kaffe är inhandlat
likaså glögg o lussekatter
ikväll tjuvstartar jag julen
yes efter kvällspromenaden blir de mys

förrsten så snöar de i skåne
men inte här
hahha.. tur för mej
hatar snö
men önskar de lite ändå
hade vatt mys
o så mkt bättre
med vitt vinterland
än grå höst

här behöver jag ju inte cykla
därför är snön mer välkommen än nånsin
behöver inte ta mej nånstans
så hade den kommit
hade jag för en gångsskull kunnat se de vackra i den

dock saknas babe
han o jag
på promenad
i snön
kallt
men varmt
i våra hjärta

ute
kallt om näsan
sen in
o dricka varmt

oooh jag tror jag önskar ihjäl....

KOM o baka pepparkakor med mej!




Kommentarer
Postat av: nelly

Hej tjejen!

Gillar nya bloggen - tummen upp!

2009-11-05 @ 08:57:08
Postat av: Lajl

tackar!!! =)

2009-11-05 @ 18:00:51
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0