Love is all around

2009-11-08 @ 14:55:08
Nyser o hostar.. Vill inte bli sjuk. Ska inte..

Hade fått kallelse till vaccination på torsdag. hemma i skåne. men jag bor ju inte där. jag bor ju här. o här.. vet jag inte hur länge man ska vänta. De sa ju att hela skolan skulle få... Fan jag vill inte bli sjuk innan. O jag vill inte bli sjuk efter.. om jag tar sprutan. Inte heller av den. Ja ni vet ju allt de där redan.. Hur mkt vet dem egentligen om den? Hur många studier är gjorda? Tänk om de lixom visar sej att man får men för livet.. eller lixom för de vidare till sina framtida barn..

Jag vill ha barn.. men inte nu. Sen.. men närdå sen.. ? Jag börjar fan få åldersnojja på riktigt nu. Ibland.. när jag kommer på.. o när jag inser att detta året snart är slut. Snart 2010. Vilket ska bli ett bra år. Men var tog de första 10åren på 2000-talet vägen? Ibland minns jag inte.. vad jag sysslat med.

Men leva i nuet. De är så man ska tänka. O göra. O jag börjar faktiskt bli bättre.. börjar lära mej.

Farsdag idag. O jag ringde förstås paps för att berätta att jag älskar honom o saknar honom. Då kom han med dagens överraskning o sa att han o mutti nog kom upp till mej om 2 veckor. Wiiihiii! Egentligen hade han inte tänkt säga nåt.. utan spara som en överraskning. Men jag är glad att han gjorde för bara nån dagar efter sticker jag till Norge o de hade ju vatt dumt om de kom när jag skulle iväg. Fan va glad jag blev. Va ju lite sur på mutti igår för att de inte kommit upp en endaste gång sen jag flytta över 40mil ifrån dem. O jag tror faktiskt lite att mitt argsamtal låg bakom deras beslut. Ja ibland måste man sätta handen i bordet. Jag är rätt dålig på de. Bra på mina skylldigheter men kass på mina rättigheter. Men som sagt, jag är glad o äntligen kanske jag får upp min spegel hit o mina julsaker som jag glömt kvar i skåne. Ja kanske kan de bli lite julmysigt här trots allt.

Önskar så att även babe hinner komma upp hit innan jullovet, som jag kommer spendera i skåne. Vill visa honom min värld här uppe. o självklart.. vill träffa honom så snart som. Ååh åhh åhh.. babe du anar inte hur glad du gör mej.

Såå nej jag har verkligen inte tänkt bli sjuk. Hinner inte, har inte tid.. vill bara vara lycklig.

Puss hej!


Förresten prata jag o babe idag om de där 40milen mellan, som vi så ofta gör. Att de är dumt att de är så långt. Varför nu när vi ju bara vill va nära. Varför nu när vi ändå "kännt" varann i 4år så varför nu när vi är på väg till annat plan.. Kan tyckas dumt men samtidigt tror jag inte allt de här hänt om jag inte flyttat. För jag tror inte alls jag varit samma människa om jag bott kvar o gått i samma spår som innan. Jag tror inte alls jag varit lika öppen o glad om jag varit fast i allt de gamla. För fast han säger att han haft gott öga för mej sen vi sågs för de där 3-4 år senen.. så tror jag inte att de blivit som de blivit nu om jag inte flyttat upp hit. För de här har bara gjort mej gott o jag får fortfarande lite ångest på tanken att behöva flytta tillbax efter skolans slut om jag inte hittar nåt annat. Fast jag förstås vill o saknar alla där hemma..

Men låt oss leva i nuet så får vi se.. var allt leder.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0