Nu går de sådär obehagligt snabbt igen.

2009-11-09 @ 20:48:17

Redan kväll.. o redan den NIONDE november. Var de inte September precis lixom? Eller iaf Oktober?

Somnade tillslut igår o mådde bättre imorse.. gick till skolan o såg att sista lektionen var inställd. Så himlans skönt. Jag vill lära.. de är inte de.. men just den där sista lektionen på måndagar till kl 17 är så jävla seg. Så jag gick ist hem vid 15, gick o handla, köpte gröna växter till fönsterna. La mej på sängen för att läsa aftonbladet o ja.. sen somna jag. Typ till 19.30. Var uppe en sväng o tog ut linserna. Eller linsen. Yes.. hitta bara en. Skumt, men den andra måste väl ramlat ut.. eller så är den kvar.. i ögat nånstans.. lär väl komma fram så småningom, muhah. Men iaf.. Skolan o sen sängen. Lång dag. Not. Så har lixom denna dagen oxå gått. Visst längtar jag fram  tills jag får träffa babe.. men annars.. var tar tiden vägen??!?!? Förstår inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0