Sluta gnäll, LEV!

2009-11-10 @ 19:47:23


"Slösa inte tid på att oroa dig över småsaker som gropiga lår eller finnar. Älska ditt liv och dig själv."

Citat från Solos repotage om "Så fann vi styrkan - en naken berättelse om cancer"

Folk borde fan sluta gnälla. Så även jag. Jag skäms men har samtidigt fått känna på riktig ångest. O jag har sett cancer på nära håll... så jag vet, o de gör ont o jag skäms.. när jag gnäller över bagateller. Flåt.

Går till skolan som om ingenting fast min överläpp pryds av munsår som gör så ont att jag inte vet var jag ska ta vägen, men jag vet... att de finns... de som har de så mkt värre.

Jag ska sluta gnälla... över finnar o kg som svämmar över. För jag är lycklig nu när jag hittat någon som säger jag är vacker. Fast jag är som jag är.. så hoppas jag att han stannar.. länge o att vi behåller vår styrka. Du är bra. Jag är bra. Vi är alla bra... på vårt eget sätt. Glöm inte! Bra bra bra... DU ÄR BRA! Så älska ditt liv o dej själv!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Heyli

de lär ju lite annorlunda att de hände då ni flyttade så långt ifrån varandra :) fast iofs, jag ska väl inte säga nåt, jag och min pojkvän gick i samma klass också 7-9an men det var inte förrän efter vi slutat som vi blev kompisar och tillslut tillsammans :p



ååh va skönt med jullov! jag vill också ha lov, men sånt får man ju inte då man jobbar.. :p



ja de känns jättebra att han är hemma nu när de blir mörkare, lättare att somna då man inte är ensam i mörkret på natten :)

2009-11-10 @ 23:08:16
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0