Om en vecka..

2009-10-02 @ 23:42:54
om en vecka åker jag ner till skåne
första gången sen jag flytta upp hit
ska bli väldigt kul att få träffa både
familjen o släkten
för som jag saknat..
samtidigt som jag bara trivs mer o
mer här

för anledningen till min frånvaro här
är att jag haft så mkt att göra
både i skolan
o untanför

blev äntligen klar med min bok idag
känns så himlans skönt
okej nöjd
men vem fan kan skriva en perfekt bok
på 2 veckor
precis..

venisage på torsdag
hoho visa upp för hela skolan
pirrigt

fredagsfikade på stan i dag
frida, henke, lari o min fredagssyssla
o vi alla älskar de
ser fram emot de
latte latte latte
prat o skratt
underbart

igår städade jag o ändra om lite i lägenheten
känns mer som min nu
o jag har bytat säng el halva av dubbelsängen
de var visst inte alls samma
så inatt har jag äntligen sovit någorlunda bra
woohoo..
vakna inte ens av åskan, hah

i tisdags körde frida, lari o jag till andra staden
för att handla billigare mat
inte alls dumt
som en liten ytflykt
hihi

o i onsdags tog mariana o jag värsta powerwalken
de gillades, starkt starkt starkt
mer sånt, efter alla dessa fikor vi har
(två st i ondsags... aaaaah)

imorn är de party i hope
behöver dansa..
o är sugen på vin

hade ju inte alls vatt dumt om P kom, haha

men som sagt.. skåne nästa helg
o jag känner redan nu att jag måste
in till malmoe
vill shoppa!!!
fast jag inte borde
så borde jag ju
iaf till syster
som fyller år
haha..

så ändrade planer
ska vi ses så får de bli i malmoe

o jag hoppas DU möter mej

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0