Tisdag

2009-10-27 @ 17:27:08


Vakna i morse kl 05 av att jag fortfarande låg i soffan. Hahah.. längesedan jag gjorde detta... vilket kanske kan bero på att jag inte har nån soffa i grebbe. Haha o därför ingen möjlighet. Steg upp o tog mej in på rummet som jag nu lånar. Pappa vakna visst av mitt stök o fråga vem som redan var uppe. Jag sa att de var jag men inte att jag skulle gå o lägga mej inför "natten". En timme efter steg mamma o pappa upp för att gå till jobb. Jag sov vidare o tog en sovmorgon med god marginal. Aaaah.

Steg upp vid 11, tog en frukost, läste tidning, färga håret o läste lite bloggar. Sen öppna jag boken jag lånade på bibblan igår. Grafisk pruduktion. Ingen skoluppgift utan av helt eget intresse. Har även plockat fram pappas gamla ritsaker. Så de va tänkt att jag skulle teckna o måla lite oxå. För att jag vill...

Precis lagat middag, en stor grej för mej som helst slipper. Men då jag får bo här o äta gratis m.m så tänkte jag att jag ju kunne ställa upp o hjälpa till lite. Mamma sa de lixom igår, att jag kunne laga middagen idag. Om hon verkligen menade vet jag inte. Men nu har jag gjort.. dock kom ingen för att äta =(. Mamma o pappa kommer senare från jobb o bror skulle visst iväg till skolan o skriva prov. O hur kul känns de. Precis, första o sista gången jag lagar nåt.. muhaha =P

Har även hjälpt bror med foto till jobbansökan. Så fast de inte känns som jag gjort något idag så har jag väl ändå gjort liiiite.

Känns kanske tråk för att jag inte lämnat huset, för att jag inte varit ute (men de är ju så grått o trist) o för att babe fick förhinder till vår planerade filmkväll. Men jag förstår.. jag förstår honom o klandrar honom inte. För jag förstår..

så filmen blir en annan dag, de är bestämt.

Läste ju bloggar o fick ny insperation. Så längesedan jag kom i kontakt med.. att jag glömt o tappat greppet.. men nu är de tillbax o jag är pepp. Woohoo...

bild nu.

Ikväll blir de en långpromenad.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0