En helbildsspegel, tankyouverymuch!

2009-10-03 @ 20:01:20


bild från H&M

äger dessa byxor o jag gillar dem
men de passar mej inte
buhu.. för fet för att knäppa

gaah..

vill ha en helbildsspegel så jag kan leka ego med mina kläder
vet inte hur nåt sitter längre o vad som är snyggt ihop
då jag inte kan se de utan spegel som jag inte har o glömde i skåne
yes.. jag hade glömt den i lägenheten till o med om inte mams
gjort den sista finputsen av städningen i lägenheten. hah.
snacka om lost.

va tal om en utgång idag men jag vet inte.. verkar nästan inte som
så därför.. därför känner jag att jag måste göra nåt annat o att
leka lite med kläderna va längesedan.



typ lite hud som väller ut


Kommentarer
Postat av: Ida

Pfft, du väller inte ut någonstans ^^

2009-10-03 @ 20:49:28
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

ida!!!!! jag kan inte knäppa byxorna i midjan =(

2009-10-03 @ 21:45:26
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0