hemma?

2009-10-23 @ 22:40:49


trött på bilder men ändå kan jag inte låta bli
nya projektet handar om akvarellmålning
inte mitt område men spännande ändå
allt går hand i hand i know

är hemma i skåne nu
o de är så svårt att säga/skriva
ska hem, är hemma, längtar hem..
men hur menar jag då?
var är hemma?
är hemma där man har sina saker man äger
eller där man är född
eller bara där hjärtat finns?
mitt hjärta tillhör
grebbe i själva miljön
o trelle för att där finns familj, släkt o vänner
betyder de då att jag inte har ett hem
eller att jag har flera
jag vet inte
är iaf i trelle nu
o malmö imorn
me babe

puss hej

Kommentarer
Postat av: maria

Allt är hemma... Päronen är hemma och lägenheten är hemma..

2009-10-25 @ 11:57:40
URL: http://favvis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0