hey babe!

2009-10-26 @ 15:25:24





de är skillnad på spänning o trygghet
hela mitt liv har kretsat runt spänning då de gäller män
men nu.. jag vet inte... men jag tror jag väljer tryggheten

både A o M tyckte min historia var spännande
o peppa mej på mer
men de känns som om jag varit där så många gånger förut
o dit vill jag inte igen då de aldrig resulterar i nåt gott ändå

jag har varit med o fått en del erfarenhet
lärt mej en del av mina snesteg
men fast en del av mej säger att jag håller med dem
så väljer jag att inte..

därför spar jag bilden av
en rockstjärna
i solsken
i mitt minne
med ett leende

o väljer en annan väg
vilken jag kommer vandra
tills de tar slut
o hur lång vägen är..
får vi se
för de är så vi sagt
vi kör på o ser..

;)

puss on..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0