Höstlov

2009-10-25 @ 14:36:07


hahah kan ni tänka er.. jag har höstlov
känner mej så.. hmm... liten när jag säger de
men ändå inte..
för jag är ju stor..
o gammal
på gott o ont

fixade hemresebiljett precis
var lite nervös ett tag
att jag skulle få åka hem mkt tidigare
än planerat
för att de inte fanns nån biljetter kvar
men de löste sej
åker på söndag
så nu kan jag visst va me o festa på fredag
woohoo
hoppas hoppas nu de blir nåt bara

annars?
jooo mutti har varit o köpt ett nytt täcke till mej idag
finns ju bara duntäcke i detta huset
vilket jag inte tål
börjar klia på kroppen o jag kan inte andas
hostar non stop
för jag har försökt
jag har försökt så många gånger
att jag nu vet de inte går
inte ens en natt
gaah

idag är de nog handboll som gäller
upp till kyrkogården innan
o ge blommor till mormor
älskade mormor ♥

nu lite bildutskrift..

puss haaaaaaaj


musik: BKO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0