Min paps är bäst

2009-09-25 @ 21:08:33

Min paps är bäst. Ska hjälpa mej att betala halva fotoskrivaren jag tänkt beställa.
"Pappa betalar", yes, men bara hälften =)


Ja o sen va jag ju i Strömstad idag. Jag känner mej som en turist med min skånska
o dem med deras halvnorska. Menmen.. jag fick tag i sminket jag behövde. Sen
köpte jag dessutom..

- ett par leggings
- en vit tröja
- ett skärp
- strumpbyxor

Ps: Buss, tåg, buss är INTE okej för en pendling mellan grebbestad o strömstad tycker jag.
O deras jävla stämpelkort där man ska stämpla när man går på o sen när man ska gå av
är bara så jävla gaaaah, jag vet inte vad..  o de där jävla pluset man ska trycka på ibland
o ibland inte. Ja galen blir jag så här kan jag lätt lägga till med ett: "i skåne är de såååå mkt smidigare".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0