Räkfrossa

2009-09-01 @ 23:25:59
Blev inga bilder från räkfrossan då jag inte hittade min kamera i väskan o på så sätt trodde jag glömt den hemma. Senare på vägen hem hittade jag den dock längst ner. Så typiskt. Men iaf... räkorna va goda o sällskapet najs. Prisutdelningen bjöd även på tröstpris vilket bla gick till vår klass, haha.. 2kg räkor att hämta ut nångång under terminen. 1a priset gick till trä 2orna villka vann 9 kg räkor. Bör då påpekas att de inte är så många i sin klass. Höhö, krääääääääääääääänga!

Annars så kollade jag ju in söta killen, men han har inte sett mej. Skumpa litt skumpebräda med en klasskompis utanför matsalen o vi skratta som fan. Alla som satt ute tittade så nu lär han iaf sett mej. Kanske inte på de snyggaste sättet, men ändå.. vi hade fan kul o kul ska man ha! =P

En annan kulig sak var att gyros ringde o ville vi skulle planera en helg han kan komma upp. Om han bara prata i nattmössan el ej återstår o se imorn =P.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0