Sömnströning åter somnstörning

2009-09-22 @ 17:09:53

efter skolan idag somna jag som en stock
självklart
sover man inte på natten
får man sova på dagen

dock har jag inte tid att sova bort mina dagar
hade ett häfte med energi o klimatpolitik att läsa
till idag
men jag somna o sov bort hela eftermiddagen/kvällen igår
vakna till senare
men kände ändå ett tvång
att gå o lägga mej i tid
för att få iordning på dygnsrytmen
dessutom gick de INTE att läsa
somna vid 12
sov till 4
sen var de stopp
fanfanfan..
vrid o vänd
o tillslut tänd
tända lampan för att läsa
fast inte i häftet utan i boken
om bella o edward
somna för att vakna av klockan
damn
iväg till skolan för webbkonferens om klimatförändringarna
dock en snabbkoll på internet fakta om häftet
o redan igår kom jag egentligen på
en bra fråga
men i skolan
på konferensen
damn.. jag höll på att somna
allvarligt
i skolan
helt omöjligt med ögonen
att hålla de öppna
VAD ÄR DE MED MEJ?
i pausen blev de dock kaffe
o jag hinka i mej
så de var mer magen jag hade problem med andra halvan
o inte ögonen
hahah
damn
får inte sova nu.. måste vänta till ikväll
måste måste måste
o borde
borde ut o gå
men jag vet inte var
o de är så tråk själv
o de bölåser
ni hör
mina bortförklaringar
är löjliga
men vad ska jag göra
vad gör du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0