Vem har festen?

2009-09-09 @ 20:01:24
såg han inte mej igår
så gjorde han de idag
för idag satte vi oss i gräset med dem
o presentera oss
men damn, jag vet fortfarande inte vad han heter
för jag hörde inte vad han sa
o jag sa dessutom inget annat heller
för jag är så feg
feg feg feg feg
o han är söt söt söt söt
o så damn ointresserad av allt som inte är hans killkompisar
mååååh..

ska de inte va fest snart?

sverige mot malta på TV o de skulle sändas på skolan i gympasalen
men jag är inte där
för jag är trött
o jag får ju nästan skylla mej själv att jag är lite off

men fest till helgen? jag vill.... oxå vara med!

var i strömstad
såg kungen
shoppade restrerande tiden
nya svarta tights behövdes verkligen
så mkt annat fint
vill ha nya converse
röda?
eller svarta skinn?
jag vill ha..
köpte en kofta... en deo.. o en ögonskugga oxå
1000spänn goodbye!
jag skulle ju inte..
jaja..
fick reda på att tatoeraren i strömstad inte var bra
men finns de bara en?
jaha.. i gbg kanske.. då.. nångång..
jag vet inte... får se..

egentligen längtar jag efter nån annan
men jag vet inte hur mkt
jag får..

är rädd... att jag hamnar i samma banor som innan igen

svårt

"det finns hopp för oss alla men någonstans under vårt liv måste vi lära oss att älska"

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så du ska tatuera dig? Vad kommer det bli för något? nyfiken

2009-09-11 @ 15:04:35
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Lajl

får se... har tänkt på de länge.. men får se.. har för mej att jag visade dej på jobb. tvillingarnas stjärntecken.

2009-09-11 @ 15:58:22
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0