Gris i sjön

2010-04-15 @ 00:08:11


Höhöh.. känns som om jag inte hinner med riktigt. Har så mkt o göra. Skönt är ändå att jag verkligen får saker gjorda. TEMA-arbetet om vatten är äntligen färdigt. Färdigt som i monterat o klart. Ja guu.. har verkligen brottats med skrivaren i 3 dagar nu.. men skamm den som ger sig. Nu är de iaf färdigt. Inte de snyggaste.. men färdigt. Hah. Har dessutom fått en massa färg idag. Hela skolan låg typ som paddor bakom hantverkshuset o stekte. Ja i shorts, linne, kjolar o allt vad sommarkläder bjuder på. De är lixom mer än vår.. de är UNDERBART!! Tog en kvällsrunda oxå.. jag har blivit jävligt bra på de här nu.. gå gå gå o så springa lite grann. Woho!! De känns lixom som om nån är tillbaka.. typ JAG!! Så glad så glad så glad.. Dessutom har bebi bokat biljett upp hit nu.. så om en vecka ca är han är..woho!! Hoppas verkligen på lika fint väder då, som nu. De bra måste.. O mina föräldrar o syrran o killen o brorsan.. alla kommer upp i maj, så mysigt vi ska ha det. Nu är de dock först öppet hus på lördag.. alla är i full gång.. utgång på kvällen, jiihii, jag är pepp!!! Jag vill dansa o dricka vin!! Förresten sa en på skolan idag att han varit i kyrkan o kollat vår utställning (som oxå är en del av öppet hus).. de var fina bilde o min var finast tyckte han, wooohoo!!! Gjort träuppgiften nu.. tillslut.. efter jag pillat med denna grisbilden haha.. allt är ju lixom så mkt roligare än de som ska göras.. men jag gör de oxå.. tillslut.. så nu... är de dax att sova. PUSS O GONATT!! ♥

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hahahaha, så sjukt bra!! :))

2010-04-15 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0